Institut für

Marktanalyse

Alle Publikationen von Collins Asante-Addo

Anzahl der Datensätze: 7

  1. Asante-Addo C, Weible D (2020) "Everybody likes chicken" - a focus group study of consumers in Ghana. Schr Gesellsch Wirtsch Sozialwiss Landbaues 55:241-251
  2. Asante-Addo C (2020) Analysis of consumer attitudes, preferences, and demand for poultry meat in Ghana [online]. Göttingen: Univ Göttingen, 143 p, Göttingen, Univ, Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung, Diss, zu finden in <http://hdl.handle.net/21.11130/00-1735-0000-0005-13CF-D> [zitiert am 20.01.2021]
    PDF Dokument (nicht barrierefrei) 1839 KB
  3. Asante-Addo C, Weible D, Pelikan J (2020) Consumers' preferences and demand for poultry meat in Ghana. Braunschweig: Thünen Institute of Market Analysis, 2 p, Project Brief Thünen Inst 2020/16a, DOI:10.3220/PB1592221161000
    PDF Dokument (nicht barrierefrei) 794 KB
  4. Asante-Addo C, Weible D (2020) Imported versus domestic chicken consumption in Ghana: Do attitudes and perceptions matter? J Int Food Agribusiness Market 32(5):503-526, DOI:10.1080/08974438.2020.1751767
  5. Asante-Addo C, Weible D, Pelikan J (2020) Präferenzen der Verbraucher für Geflügelfleisch in Ghana. Braunschweig: Thünen-Institut für Marktanalyse, 2 p, Project Brief Thünen Inst 2020/16, DOI:10.3220/PB1594196155000
    PDF Dokument (nicht barrierefrei) 467 KB
  6. Asante-Addo C, Weible D (2020) Profiling consumers based on information use and trust in a developing economy. Int J Consum Stud 44(3):285-295, DOI:10.1111/ijcs.12565
    PDF Dokument (nicht barrierefrei) 352 KB
  7. Asante-Addo C, Weible D (2019) Is there hope for domestically produced poultry meat? A choice experiment of consumers in Ghana. Agribusiness 36(2):281-298, DOI:10.1002/agr.21626